We are the kids with the hungry hearts

Walla mannet! Läget? Själv sitter jag i skolan, vilket betyder inte så bra med mig. Vi har idag disikerat gris på no'n. Det gick väl bra antar jag? Lite äckligt och så? Nu så har jag bild, och det är så jävla kallt här så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vi har konsthistoria och ska skriva värsta långa uppsatsen som kommer bli säkert 10 sidor. Så sjukt tråkigt, förstår inte meninge med det. Vi äter efter denna lektionen, men jag är inte så sugen på mat efter förra lektionen faktiskt... 
Nu får jag väl fortsätta så jag blir klar någon gång. hej! 
söt jao

Kommentarer
Postat av: alexandra

Blogga mer förfan!!!!!! kolla min blogg istället www.rebeccasvenssonn.devote.se mycket bättre.. hahahahahahah ;**
Love yaa

Svar: oj förlåt, jag ska checka din ALEXANDRA ;) Lavioooo ;**
Johanna Bengtsson

2012-09-26 @ 14:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.