cry me a fucking river

hejsan! Sitter just nu med färg i håret. Ska bli brunt, riktigt nervös efter att varit blond hela livet. 
Gick hem från skolan idag pga vågar varken cykla eller köra, så när jag kom hem så chillade jag, sen hjälpte jag mamma att städa lite, det ni. sen nu sitter jag här och sedan måste jag plugga ocg packa till i morgon då vi har idrott. Sen i morgon kväll så är det genrep med dansen, vilket ska bli kul. Alltid kul att dansa :) 
suddig bild tagen med datorn, kände mig så tuff. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.