luciatåg

Step upp tjugo i sex imorse. Det var länge sedan det hände. Var i skolan kvart i sju och vi körde luciatåg tjugo över åtta. Sen gjorde vi två till luciatåg på ålderdomshemmen, men jag var bara med på det ena. Slutade vid halv tolv, och sedan det har jag ätit och varit ute och fotat ett tag. Det är jättefint ute. Nu ska jag plugga och sen ska jag antingen till fritan eller ska jag kolla på bror ikväll, vi får se, kanske hinner båda. 
 
 
fyra från idag. den fjärde bilden lånade jag av Emilia på instagram, men hon hade också lånat den av någon, så tack till dig som tagit den, jag lånar den lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.