Was´nt ready to hear you say goodbye

hejsan! SItter här i soffan och är helt slut. Har egentligen varit en vanlig skoldag, men tisdagar är så sega för vi har 4 lektioner innan lunch, vilket är långt ifrån kul. Igår var det 14 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt några julklappar än. Det är nog snart dags att börja tänka på det. 
Efter skolan idag stack jag till fritan och var där ett tag, sen stack jag hem och så har jag försökt plugga. Ska skriva en bokrecention men det känns som om jag inte kommer någonstans. usch. Sen på torsdag är det lucia så då går nog nästan hela dagen till det, och jag kan inte alla låtarna, så jag kanske borde plugga på dem också. 
Ni får ursäkt för ett blarrigt inlägg, men jag vet knappt vad jag skriver. Ska snart sova vilket ska bli riktigt skänt. Puss hej! 
känner mig mest såhär nu och fråga mig inte varför mobilen ligger i halsduken för det vet jag inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.