Lucia, plugg och skoltrött

Hej på er! Sitter och försöker skriva. Kommer i princip ingenstans. Har suttit här i säkert en halvtimme men har inte skrivit många meningar. Jag HATAR bokrecensioner. Är riktigt skoltrött nu, så det ska bli väldigt skönt med lov om lite mer än en vecka. 
I morgon är det lucia, och jag dör lite över att jag ska vara i skolan kvart i sju på morgonen. Då sover jag i vanliga fall. Usch, vet inte riktigt hur dax jag ska stiga upp, men det blir ganska tidigt. Tur att jag slutar tidigare sen. 
mycket suddig bild från dansuppvisningen. det blev tyvärr inga bra bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.