tell me what I wanna hear

hejsan. Söndag igen. Ligger i sängen och chillar. Har inte bloggat på några dagar. I fredags åkte jag hem till johanna efter skolan med några andra. Vi julbakade lite olika saker. Igår så åkte jag till stan lite snabbt med pappa, bakade pepparkakor hos mormor och sen så följde jag med mamma och pappa till några kompisar och åt och så. Idag har jag somsagt chillat, och julpyntat lite. Snart jul ju. Helt sjukt hur snabbt det har gått, har massor av julklappar att köpa. usch, nu ska jag lugga lite sen tänker jag glo på film eller något sånt hela kvällen. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.