need to stop beliving my own lies

god jul på er alla! 
hoppas ni har haft en bra början på julafton. jag har haft det bra än så länge, och även om snön smälter utanför fönstret. Jag har hunnit varit hos mormor och morfar och lämnat julklappar, duschat, hjälp till med lite mat och ätit skinkmacka (<3). nu så sitter jag och målar naglarna, och får väl börja fixa mig sen, vet inte när vi ska träffa de andra. jag ska fota lite med kameran i eftermiddag och ikväll så det kanske blir lite bilder. ska försöka hinna lägga upp bilder från i fredags också. 
ni får ha en fantastiskt bra julafton, och jag hoppas ni får vad ni önskat er, men var glada för det ni får! tänkt på dem som inte får något.
weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.