still thinking bout you everyday

kommer ingenstans på det jag ska skriva klart. Ser ingen större nytta av att jag ska lära mig om språkhistoria och jiddish och meälkine och allt vad språken heter. 
Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon. Alltid samma varje kväll. vill shoppa, men måste ha pengar till julklappar (nej har fortfarande inte köpt alla). Insåg idag när jag hade missat fyra luckor i chokladkalendern att det snart är jul. Fem dagar? 
Imorgon ska jag iallafall åka in till stan på morgonen. Vi ska till bion och kolla på en inspelning från särskolans show som vi var med och hjälpte till i tidigare i höst. Det ska bli kul tror jag + att då blir det så att vi bara har 2 riktiga lektioner imorgon, vilket är fett skönt. Har även sista provet imorgon, sen är det bara lite engelskatexter och den här språkhisorian som ska in, sen har jag lov!! 
 <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.