maybe that the way i should go, straight into the mouth of unknown

hejsan på er! 
Idag har studiedag, vilket är riktigt skönt. Sov inte så länge som jag hade hoppats, men jag har iallafall hunnit med att baka scones, ätit det och druckit te & kollat på julkalendern. Sconesen blev ganska misslyckade, men de gick att äta. Nu måste jag städa undan i köket, sen måste jag plugga. Har ett hemprov som ska vara inne imorgon, ska läsa ut en bok + skriva om den & språkhistoria. Skulle gärna vilja ut och fota också, så det får gärna börja snö igen. 
Igår var jag på scenrep och det gick bra tror ag. Det är så roligt med showvecka. Så roligt att stå på scenen också för man får värsta kicken, haha. 
Ha det bra! 
bild från weheartit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.