you can get anytihing you want, baby just shout it out

hejsan. äntligen jullov! idag har vi varit utklädda, hade med mig kameran så det kommer bättre bilder någon annan dag. Det var väldigt roligt, för nästan alla var utklädda. MIn klass vann tyvärr inget pris för bästa utklädnad, men ändå. Idag har jag varit i kristianstad hela dagen. De andra har köps julklappar och så, men jag hittade ingenting speciellt bra. Ska in imorgon med min bror jag köpa de sista julklapparna och förhoppningsvis ett par byxor också för mina svarta börjar gå sönder. nu så tittar jag på julkalendern, känner bara för att sova och har ont i hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.