Fredagslista

1. Känner du dig lycklig och glad nu när vintern är här?  
Ja faktiskt. Jag tycker det är mysigt att kolla på film och mysa när snön faller ner utanför. Och så älskar jag att åka pulka med mina vänner. 
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter? 
Antagligen min vinterjacka, mina vantar & min mössa. Jag fryser alltid som en gris. 
3. Vad gjorde du vid den hör tidpunkten för ett år sedan- Hur såg ditt liv ut? 
Fotade frost, bloggade, fick mina första riktiga betyg, var med mina vänner, saknade sommaren & dansade. 
4. Vad gör du om dagarna egentligen? 
Jag går i skolan, kämpar med alla läxor, dansar och ungår med mina vänner. 
5. Vad ska du ha för frisyr? 
Jag har nästan alltid uppsatt hår. Tofs, fläta eller boll. 
6. Vad lyssnar du på för musik? 
Väldigt blandar. One direction, stress, kartellen & mycket på topplistan. 
7. Vad läser du? 
Inte mer än det jag är tvingad till i skolan.
8. Senaste 3 inkomna sms? 
"Har prov nu!" 
"När kommer ni?" 
"Hahahaha" 
9. Vad var bäst med sommaren? 
Inga tvång, värmen, bada, blekt hår & solbrun hy
10. Vad var sämst med sommaren? 
Att den kom så sent och att den mest regande och blåste bort. 
11. Senaste köpta plagg? 
Det var nog det jag la upp här. Linnet kavajen & blusen. 
12. Hur ser du på famtiden? 
Jag vet inte riktigt. Jag ska försöka välja ett gymnasie jag kommer trivas med, dansa, umgås med släkt och familj och träffa mina vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.