Tisdag

hejsan på er. jag har inte så mycket att blogga om. Men jag kan väl berätta att idag så har vi sprungit mjällbyjoggen i skolan. Gick bra faktiskt och jag & Moa kom nog i mål som topp 10, och det är ju ganska bra, right? Imorgon så får vi datorer i skolan och det ska bli jäkligt skönt. Att det är Mac skadar ju inte heller. Då kanske det blir mer bloggning? Kanske bara tråkiga bilder, men ändå någonting? 
Annars då? Jodå. Vill åka utomlands för det är så tråkigt i sverige, saknar nico som är i rumäninen och har en del plugg. 
Nej nu ska jag äta. Kanske sticker till fritan sen, men måste ju som sagt plugga med. så vi får väl se. Ha det bra. hejdå! 

Kommentarer
Postat av: nico

kommer snart hem hjärtat !! <3

Svar: jag vet, längtar! <3
Johanna Bengtsson

2012-09-12 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.