Now i understand why Peter pan didnt want to grow up.

Hejsan på er. Idag har jag inte gjort så mycket. Eller jo en del har jag hunnit med. Har varit i stan och varit på en teknikklass. Ska dit 3 söndagar och idag så dansade vi jazz. Hon som hade det var jätteduktig och hon visade bra tekniker. Dansade barfota så jag har brännmärken på fötterna, men ska inte klaga för det var jättekul och jag längtar till nästa vecka då vi ska dansa street. Lite mer min stil de.
Just nu så kollar jag på tv. Det är Beck på fyran så glor på de och pluggar lite samtidigt. När de e slut sen så ska jag sova, skola imorgon ju tyvärr. Ha det bra och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.