när man har överdrivet med plugg

skolan måste ha missförstått det där med fritid. det är ju mening att lite sådan ska finnas. Har suttit hela dagen idag och pluggat, likaså igår. Jag menar, palla typ fyra prov i veckan? man kan ju inte plugga helhjärtat till ett, utan det blir lite halvt på alla. Sen massa glosor på det. Hade visst tyska med till imorgon, men oooooj, jag pluggade på annat istället. jaja. nu ska jag snart sova, bara för att slippa plugga. ha det bra och hoppas ni har mindre läxor och prov än jag. mvh smått irriterad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.