I wanna sing, i wanna shout, i wanna scream till The words dry out

Hejsan. Igår var jag i stan och käkade pizza med nico, emilia, johanna, david, tobbe och ghazi. vi satt där ett bra tag och sen gick vi och träffade lite andra. Var dock hemma ganska tidigt.
Var uppe ganska tidigt imorse men jag tycker jag har varit igång hela dagen. Har pluggat asmkt, städat, varit och sprungit. Sprang halvmilen. Det var jättejobbigt att springa idag men jag förbättrade faktiskt tiden med tre min :) Nu så är jag på kalas. Har ätit god mat och nu så är de ganska segt men ska nog snart äta tårta. Är jättetrött och vill egentligen sova. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.