I don´t want to fall unless im falling for you.

hej! började med att skriva en ursäkt varför jag inte har bloggat. Men jag har gjort det så många gånger. 
iallafall så har skoldagen varit vanlig. När jag kom hem så sprang jag en runda, duschade, åt & sen så skypade jag men nico som är i Rumänien. ♥ 
nu så gör jag inte så mycket, är sjukt trött så pallar inte så mycket. ha det bra! 

senaste bilderna från mobilen. Om den bilden där med benen måste jag säga som Tova twittrade; "visst går vi i nian, men tror bannimej vi ärbarnsligast på skolan" stämmer ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.