Everybody know im a motherfucker monster

Heeeej. Bra med er? Jag är sur. På allt. Menmen, pluggar som vanligt. Har prov på August Strindberg och selma Lagerlöf imorgon. Nu vet ni det. Det är segt att läsa om. Tänkte att jag kanske skulle till fritan en stund sen om jag lyckas plugga in detta lite snabbt.
Ha det bra.

Detta hade jag på mig idag **:)**
Tänkte förresten på hur längesen det var jag fotade med min kamera, bloggen består just nu av 95% mobil och cam bilder, vilket är tråkigt. Borde fota mera. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.