The more I look around, the more i realize, you´re all im looking for.

hejsan mina vänner. Kom hem från skolan för ett tag sen och nu så siiter jag här, chillar och skypar med Nico. Det har verkligen inte varit min dag idag. Det mesta har gått fel och jag är allmänt sur. Jaja. Har städat lite och kanske ska plugga lite snart så jag slipper lite av det resten av helgen. Vet dock inte om jag kommer orka ta tag i plugget.
Sen i kväll så ska jag hem till Cajsa, kolla på paranormal activity 3 och sen klockan elva ska vi se 4an på bio. Tror det är premiär eller något sånt? 
Ha det bra! 
bild från we<3it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.