natten är vacker och du är som natten

hejsan! sitter och lyssnar på radio 1, där Niall är och pratar ända till klockan 5 :) 
Var ut och pw-ade imorse. Fick lite ryck och sprang som en idiot och jag hoppas ingen såg mej, för såg antagligen aslöjlig ut. Men i allafall så var det jättehärligt ute. Kall och frisk luft. Ovanligt mycket folk ut! Folk som rastade sina hundar, körde hem sina båtar, någon liten pojke som skulle lära sig cyklar, gubbar på långsamma mopeder, någon som högg ved och folk som promenerade. När jag spurtade på slutet så sprang jag förbi en snäll gubbe med sin hund och han typ ba; ja kom igen då, det går fort ju. Haha, hörde inte riktigt exakt, hade musik i öronen, men det var lite kul. Ska hem till becca senare. Ha det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.