Im gonna pick up The pieces, and build a lego-house

Hejsan. Bra med er? Jag ska dra och dansa om cirkus en halvtimme. Har varit vanlig dag i skolan. Vi va på någonting om gymnasie. Blir bara förvirrad och vet inte alls vad jag ska välja. Det skrämmer mig att jag inte vet vad jag vill göra, men jag antar att det löser sig. Men jag tycker ändå att dom överdriver för att de säger att det är det viktigaste valet i livet osv. Tycker det är läskigt. Jaja. Ha det bra, vi hörs imorgon eller senare. Puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så gudomligt söt och fin Johanna!

Förstår din oro för gymnasievalet, viktigast, tror jag, är att du ser till att under de tre åren läsa de grundkurser som nästan alla eftergymnasiala utbildningar kräver. På så vis kan du ändå vara lugn med att du har vad som krävs för att söka vidare, när det väl är dags för det. De förstorar upp det lite väl med att det skulle vara det viktigaste valet i livet.

Svar: Tack så mycket anna, du också!Jo, det kommer nog bli någon sådan ganska vanlig linje som man lätt kan komma vidare med. kram på dej!
Johanna Bengtsson

2012-10-21 @ 18:22:50
URL: http://hjarterdam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.