I know you to well to say you're perfect

förstår ni hur trött jag är? har sovit hos nico inatt och igårkväll var vi hos simon med massa andra. var inte hemma så jättesent, men somnade sent och så sov jag i en knirrande säng. vi segade i flera timmar i förmiddes.
sen idag har jag bara chillat och gjort ingenting. bara degar sängen nu, så trött att jag sa nej till bästis om att följa med till lasses, då är det illa + att jag nästan somnade i duschen. normalt?
jaja. imorgon ska jag till växjö och shoppa med ma görls. 
jag just nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.