go on and try to tear me down, I will be rising from the ground.

Hejsan,hejsan!
Har inte skrivit något här på några dagar. Har inte hunnit och orkat. Praoen tog slut i fredags, vilket är väldigt skönt. Dpck är det väl inte jätteroligt att behöva gå till skolan igen, men jag får ju iallafall sova en halvtimme extra:) Sen i fredes var jag först med johanna och becca lite, sen stack vi hem till NIco och kollade på xfactor. Igår så var vi i stan en stund för det var lan där så vi skulle dit en stund. Sen när vi skulle hem så hade det varit en olycka. Det var väldigt hemskt att se. En tant dog och en gubbe blev skadad. De blev påkörda. Riktigt jobbigt att se faktiskt. 
Vi åkte till ica sen och köpte godis och stack hem till becca. 
Nu idag så ska jag bara chilla och plugga lite med. Ganska gött att ligga inne i sängen när regnet öser ner uta. Hösten kan vara ganska mysig också. 
mobilbider. Föj mig på Insta och twitter @aliicejohanna på båda. 

Kommentarer
Postat av: CajsaBajsa

HAHAHA asså du sitter och skriver om hur hems olyckan va osv sen ba "sen åkte vi och köpte godis" HAHAHAHA

Svar: HAHAHA. kanske lät lite fel
Johanna Bengtsson

2012-10-16 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.