But I love them endlessly

Hejsan. Kom hem från Växjö för lite mer än en timme sen. Vi har gått på Grand Samarkand och sen skulle de andra bada, men vi stannade kvar så de hämtade upp oss sen. Köpte lite saker. Kändes mycket mer när jag var där, men nu så känns det inte lika mycket, men är jättenöjd med vad jag köpte. Nu så bara chillar jag och imorgon ska jag till mormor och morfar och sen kanske till Fritan någon timme på kvällen jag hinner. Är jättetrött idag med, tur att det är lov! Det är nog det bästa som hänt sedan sommarlovet. Haha. Nu ska jag kolla på film. Ha det bra fina människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.