we should love, not fall in love. Because everything that falls, gets broken

hejsan på er! Började med att försova mig imorse, vaknade kl 9 av att becca ringde mig. Vet inte riktigt vad som hade hänt med mitt alarm. Slutade efter tre och så stack jag hem, åt & duschade sen så stack jag och några till på öppet hus på vägga. Blev inte mycket klokare när det gäller vad jag ska välja. Denna skolan var stor och vi gick nästan vilse ett antal gånger. Nu så hade jag nästan bestämt att jag inte skulle gå någonting med media, inte bara media iallafall, men nu så kommer vi dit där och får testa fota i studio med riktiga blixtar och så. Det var jätteroligt och nu vet jag inte alls vad jag vill! Jag börjar få lite panik, för snart ska man provsöka och jag får sådan beslutsångers om vad jag ska välja. Men i och med att jag inte vet vad jag vill bli, så kanske det är smartast att välja en så bred linje som möjligt, kanske med media som inriktning, om det finns. Då kanske jag till och med kan gå på Furulund, så jag inte behöver pendla så långt? 
Långt inlägg, men så blir det ibland!
 


bjuder på tre bra låtar, då jag inte har några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.