Stay with me

Hejsan! Är hemma nu efter att kollat på Breaking dawn, part 2 med becca filip och nico. Den var riktigt bra, och jag gillade den verkligen. När den var slut så kändes det liksom.. slut? för att man vet ju att det inte kommer flera filmer. Jag hade viljat ha flera. Man kanske skulle läsa böckerna? Jag har faktiskt läst två, fast det var så länge sen. Jaja. Ikväll tror jag inte händer så mycket. Länge sedan jag var hemma en lördag, men det får väl gå det med. Jag får väl sitta här i min ensamhet och ruttna. ensam. ruttna. 
Nu är jag väldigt sugen på scones, får väl se om jag kanske gör det. Ha det bra! 
snygga pojkar! mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.