Nico in The house

Yolo everybody !!
Jag är då den berömda Nico som Bengtsson skriver en massa om på denna blogg ! Så tänkte berätta lite om mig själv! Jag är en vanlig tonårig om man bortser att jag har humor och har världens otur i ungefär allt men är fortfarande super happy ! You only live once liksom ! Jag har en liten mini crush on Justin bieber och 1D super snygga killar 😍 ja ! Lätt att jag ska satsas på dom !!! Ja .. Jo så är jag Bengtsson BFF ! Det var nog allt bitches chaaoo

Btw. Bara så ni vet är jag inte seriös med allt i texten !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fyfan vilka fjortisar ni är.. Det är ju inte ens roligt att läsa ett sånt här inlägg när det bara är fjant..

2012-11-05 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.