Im in love with you, and all your little things

Hejsan på er! Är så sjukt trött nu. Har idag mest varit i stan. Har varit med och hjälp till på särskolans show. Vi hade genrep från nio till ett, sen show mellan sex och halv nio. Det blev riktigt bra på showen och alla var jätteduktiga. Dock blir man ju då väldigt trött. Imorgon är det sista showen på kvällen. Cissi och Björn från lets dance är med i showen, och de är grymma så vi var tvungna att ta bilder, har inte tagit en med bara Björn, men får väl fixa det imorrn.
Nu tänker jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.