I spend my time watching the space that´s grown between us

Hejsan. Bra med er idag? 
Helt okej med mig. Är jättetrött och har varit det hela dagen. Showlivet har tagit kål på mig ;)
Har varit en vanlig dag i skolan. I morse hade vi muntlig argumentation på svenskan, vilket jag var lite nervös över. Dock gick det jättebra och jag är faktiskt nöjd med mitt resultat. Sen hade vi lång håltimme på två timmar, så vi körde in till och åt pizza. Det var skitgott, länge sedan jag åt det. Och sen hade vi en överdrivet lång so lektion, men det gjorde inte så mycket för vi kollade mest på film. När jag kom hem så sov jag 20/30 minuter och sen så har jag dansat. Är hemma nu och tänker gå och lägga mig så snabbt osm möjligt. 
Imorgon har vi hälsodag, och vi ska börja med ett fys-pass på morgonen, det kan väl vi behöva efter pizzorna idag. haha. Ha det bra! 
dimmigt / fixade bild med Björn med / ätit färdigt, glömde ta innan liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.