Dance like nobody is waching

Som ni säkert vet så dansar ju jag, och har gjort det i väldigt många år. Har ni sett programet "Dance moms"? Man kan kolla på det HÄR.  Jag kan tycka att de sätter jättestor press på barnen. Jag tror att de bara är max 10 år, men de är skukt duktiga. Jag önskar att jag kunde dansa som dem. Själva programet är även lite överdrivet och så, men om jag kollar på deras danser så är de avancerade och jättefina. Blir så sugen på att dansa mer än vad jag redan gör när jag ser det. Så nästa termin dansen börjar så tror jag att jag vill gå i så många grupper som möjligt. Går bara i två den här terminen, men gick i tre förra. Vi får se hur schemat ser ut nästa, måste ju hinna med skolan osv också. Jaja. nu ska jag snart iväg och dansa, bara för det, Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.