boy i've been fooled by your smile

hej på er! Har inte sprivit på några dagar nu. Har inte haft så mycket att skriva om. Dock skrev jag ett inlägg igår i skolan, men jag glömde att trycka på publicera, så det kom inte ut. Jaja. Riktigt seg dag idag. HATAR tisdag pga vi har fyra dryga lektioner innan maten, plus att idag har vi haft vikarie på tre. Blä. 
Har varit på fritan och så har jag duschat och nu ska jag sova snart. Har förresten skaffat tumblr nu. Eller ja, har haft det ett tag, men fick hjälp idag att ordna till den, så följ mig: aliicejohanna, likadant som på instagram och twitter. 
mest så här har jag känt idag. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.