baby just shout it out

hejsan! bra med er? Själv sitter jag i skolan och är så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ska snart äta, men det är ingen god mat, så det hjälper väl inte så mycket. 
Har inte skrivit på några darar, men i lördes så blev det bara att jag och nico pw-ade och sedan var vi hemma hos mig på kvällen och bakade pepparkakor och chillade. I söndags så gjorde jag ingenting, bara kollade på film och så. Igår vanlig skolan, sprang en runda när jag kom hem och sen lite plugg och chill och så. 
Nu borde jag nog fortsätta så att jag blir klar någon gång. hej! 
instagram-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.