You know my name, not my story.

Jag vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg.... Hej? Tjenare? Läget? fghjklkjgfg? wellwell. Har varit på Bellas med Nico, Johanna och Beca. Träffade Ronja där. Vi chillade med milkshake. Sen körde vi till sbg och kollade i affärer. Kom hem , åt och sen skulle vi träffa Ronja och dom andra, men vi var för långsamma, så de skulle typ hem igen när vi var klara. Vi stack till Sandviken istället, jättevarmt i vattnet, men bara jag och Johanna badade. Dom andra fegade ur. Sen körde vi hemåt igen, jag och johanna lekte lite radio på moppen hem. Haha. sen till affären och sen till becca, men var där inte alls länge. Kom hem för en stund sen. Det var min otroligt intressanta dag... eller kanske inte.
Också ett stort grattis till min kära morfar som fyller år idag. Grattis! ♥
Jaja. Nu ska jag... göra något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.