There he goes like a shooting star.

Men hejhejhej. Sitter här och fryyyyser. I förmiddes så klippte jag gräset, käkade, stack till johanna som kommit hem från Malta, Kul och se henne igen :) Sen stack vi, linda, becca & Nico till affären sen till Sandviken. Det var fett mycket folk. Vi fick knappt plats att parkera, och vi fick ligga ovanför stranden. Haha. Jaja. Sen så stack vi hem, jag åt, sen träffades vi igen och stack till Hällevik och kvällsdoppade. Var inte så kallt i vattnet, men gud vad kallt det blev i luften. Höll på att dö av kyla när vi skulle köra hem. Har varit hemma en stund nu och ska snart sova,  blir stranden imorgon med. Får ju passa på nu när de är sol. Ha det bra, och njut av vädret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.