Summer time.

Hejhej! Har mest varit ute idag, där av inga inlägg. Drog till Torsö med la familia. Varm och skönt och hyfsat varmt i vattnet. Sen hem och sen till Hällevik med fina vänner. Vattnet var varmare där, så vi badade ganska mycket. Sen till strandträffen, käkade lite pizza och så lite glass med. Snackade om lite allt och så. Sen stack vi till stranden igen. Kollade solnedgången och hade lite kul och så. Sen stack vi hem. Kom nyss hem. lite mobilbilder nu då da. Hoppas på lika dant väder måååååånga dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.