om du faller, då fångar jag dig!

Hej hej, hemskt mycket hej!
Har inte gjort så mycket idag. Är jättetrött och skulle vilja gå och sova nu, men det lär väl bli att jag sitter uppe förlänge. Jaja. Har i allafall städat mitt rum och färgat den gråa (haha) utväxten så de e väldigt ljust nu, men de var väl så jag ville ha det antar jag. Farbror och kusin kom med ett tag. Kollade på Mysteriet på Greveholm med Ola. Tröttnar aldrig på det. Haha. Dom stack typ nyss. MIn kåååmpisar undrade om jag skulle va med dom, men somsagt så pallar jag inte. Ska ta och kolla på lite avsnitt av Hawaii five-0 nu. Hej då! 
detta är min vän Nico. Hon är snäll ;) 

Kommentarer
Postat av: nico

hahah , kolla foten ;)

Svar: fint ju ;)
Johanna Bengtsson

2012-07-15 @ 14:26:02
URL: http://nicoletamilitaru.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.