My soul is broken, streets are frosen.

Det var det där med att blogga. Med att ta sig tid, fastän man egentligen har det. Att sakna insperation. Att göra annat istället. Visst, som idag när regnet är framme, så visst borde man kunna slänga in några inlägg, men när nu det har varit bra väder ett par dagar, då vill man inte. Man tar vara på dagarna på ett annat sätt när de fina inte kommer så ofta. Jag vill åka på semester. Med riktig värme. Det skulle varit fruktansvärt gött asså! 
 
Vad gör jag om dagarna då? Den här veckan har jag mest varit på stranden. Inte för att det varit så varmt i vattnet, men i luften iallafall. Varit med kompisar ett par dagar. Blivit beten av myggor och blinknaggar. Ätit på resturang med släkt/vänner. Sovit hos Linda, Nattbadat och haft det bra. I förrgår var vi på tocken och chillade och igår så va vi här hos mej. Vi typ chillade, kollade på film, åt på Raddes och skrattade. Fina Kåååååmpisar :) Har riktigt många bilder, för att Alle gick runt med min kamera hela kvällen, men dock så ser vi bara störda ut på alla bilderna nästa. Haha. får kolla igenom dom igen sen. 
 
Men nu så vet ni. Jag bloggar helt enkelt när jag känner för det. Jag vill inte gå runt och känna mig tvingad att uppdatera, för det var ju faktiskt jag själv som startade denna bloggen. Jag uppdaterar mer på instagram. Där heter jag somsagt @aliicejohanna så följ mig. Ha det bra, så länge får ni mobilbilder, alltid något ju. 
mycket text, mycket bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.