If dreams could turn in to reality, it would me you and me. forever.

Men heeeeeeeeeeej! 
Blev inget här igår, Nix. Chillade i hällevik med folk. Grillade, badade och hade roligt. Det var dock inte jättebra väder, men det var väldigt varmt i vattnet. Stora vågor var det med. 
Idag så var vädret piss, så stack med mamma till kristianstad. Vi Var lite snabbt på stan, sen gymmade vi och sen körde vi ut på Långebro eller vad det heter och gick i dom affärerna. Typ elgiganten och lite så. Köppte sock inget speciellt, bara ett skal till mobilen. 
Kom hem vid 6, åt sen kycklingsallad. Stack sen iväg med Nico till stranden och fotade lite. Kommer bilder i ett inlägg snart. Ha det bra, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.