I just want do die in your arms.

Svensk sommar. Man blir ju nästan deprimerad bara av att tänkta på vädret vi lyckats få denna sommar. Ännu värre av att kolla ut genom fönstret. I dag var solen framme i kanske en halvtimme, och då min vänner, ska jag säga att jag var snabb ut. Men jag ska väl inte klaga fööör mycket. Kan ju ändå inte göra något åt det, men jag lovar, det kommer säkert bli varmt i Augusti när vi börjat skolan. Jaja. Så är det. 
 
Igår var jag på kiviks marknad, chillade, klippte gräset och sen stack jag till nico. Vi hade strömavbrott liksom 15 000 andra, men det varade inte så jättelänge. Jag linda och nico stack sen ner till hällevik och träffade folk, och så. 
idag gör jag inte mycket. Slöar typ, men ska snart ut och jogga eller pw, får se vad jag orkar. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.