festival, shopping & hemmakväll

hejhej! Har idag varit på östersjö med Nico och Linda. Vi hade väldigt roligt. Mycket skratt. Det kom ett par regnskurar, men vi gömde oss under marknadsstånden. Sen gick vi runt, kollade i affärer, dom åkte någon äcklig snurrkarrusell, sen åt vi lite pizza, köpte godis på hemmakväll och sen väntade vi aldeles förlänge på tåget hem. Kanske lägger upp bilder på vad jag köpte. Var sen hos farbror en stund och nu så kollar jag på lite topmodel avsnitt. göttans. ha det bra! 
 

Kommentarer
Postat av: nico picko dicko ticko

känns bra att man är med på bilderna, jaoo...................................................................................................................................................

Svar: jag vet, men när jag tog bilder på dej så sa du neeej de får du inte lägga upp, så jag bara löd dej ;)
Johanna Bengtsson

2012-07-22 @ 02:56:05
URL: http://nicoletamilitaru.devote.se
Postat av: nico

du hade en bil och på den såg ut som jag petade mig i näsan med en plast gaffel ? -.-

Svar: hahahah plastbesticken<<333333333333333333333333
Johanna Bengtsson

2012-07-22 @ 18:40:50
URL: http://nicoletamilitaru.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.