every teardrop is like a watherfall.

Hej hallå! 
Har dragit på mig en förkylning eller vad man säger. Igår så stack jag och några till johanna och grillade och hade skoj. Vi drog också ner till tredenborg och badade vid tors-brygga. Det var faktiskt ganska varmt. Idag har jag bara tagit de lungt, varit en runda hos mormor och morfar och tagit det lungt. Fick med mej några liten jordgubbar hem. De var gott kan jag lova. Imorrn sticker jag till kristianstad och sååå.. HA DE BRA! 
har inga bilder, så bjuder på ytterligare bilder på one direction. nörd 8) 
måste bara säga me att becca är mitt största fan. tufft. Jag har ett fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.