FIRST OF JANUARY

Vet att upp dateringen inte är jätte bra här. Men det är så att jag tillsammans med Johanna har en blogg tillsammans. Det blir lite jobbigt att upptadera båda bra. Jag ska försöka, annars blir det att jag kör lite mer på en av dem. Ni kan läsa den andra här.
Har nyss kommit hem från Nico. Linda med var där, vi typ chillade med glass och film.
Nu så kollar jag på en film som heter Monte Carlo. Ha det bra och godnatt på er.
Förresten, hoppas ni alla hade en rolig nyårsafton igår! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.