i wont fight for you anymore, the war is over

Första advent, och det snöar. Ganska mysigt faktiskt, men jag måste erkänna att jag föredrar sommar fast jag vill ha en vit jul. 
Kollar ni på julkalendern? Jag tycker faktiskt att den verkar bra, fast ag tror inte att dom kan slå förra mysteriet på greveholm. Har kollat på den flera gånger, fastän jag inte var född när den sändes. Älskar pappan i den gamla! 
Idag måste jag plugga och så ska jag nog till mormor och morfar ett tag. Måste ut och fota lite i sön också, men vi får hoppas att den ligger kvar ett tag så att jag hinner det med. Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.