You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have.

Heej! "Nyss" kommit hem från skolan. Har hunnit äta och buta om än så länge. Nu så kollar jag lite bloggar och pluggar lite Spanska. Om cirkus 30-40 min sticker jag iväg för att dansa. Ska bli skönt och kul att det drar igång igen. Dagen har varit helt okej. Ingen mentor lektion, så cirka 40 min rast på förmiddagen, sen 2 timmars håltimme efter maten. Stack då hem till tova med henne, lina & Moa. Vi typ chillade och så gjorde vi negerbullar. Så gott! 
Imorgon är vanlig dag tror jag? Annars märker vi väl de ha det bra! 
Har inga bilder så att de får bli utan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.