Will you stay, even if it hurts?

Hej. Lite sådär blivit påtvingad ett inlägg... Vad gör jag om dagarna egentligen? Typ sover, träffar kompisar, kör moped. Till och med kollar lite på os. i Lördes va jag på kalas för kusin som fyllde 10. Vi skulle cykla dit, och det blev 4 mil sammanlagt. Snacka om att jag hade ont i rumpan sen asså. Dagen efter följde jag med Kusin dit igen, för jag hade glömt lite saker, och så är det ju alltid kul att träffa dem. Den gången åkte jag bil, hehe. 
Idag har jag typ joggat och sen varit med kompisar. ja, det va väl det hela? ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.