skolfoto, gossip girl osv.

Hej. Skrev inte igår, vet. Var iväg och träffade massa foll. Vi hade skoj ska jag säga er. 
Idag vaknade jag sjukt trött. Har typ städat garderoben lite, tittat på för många avsnitt av GG (ska börja på sesong 3 nu) och varit ute och sprungit. Så mycket mer har jag inte pallat.
Imorrn så har vi skolfoto, annars är det nog en normal dag tror jag.
Nu ska jag fortsätta och göra ingentig ett tag till sen ska jag sova. sova är gött. hejdå mina vänner! 
bara leker lite tuff, låt mej göra de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.