I dont want to admit, but we not going to fit.

Heej. Hur är det med er? Bra hoppas jag? 
Vet att det var längesen jag skrev. Har funderat på detta en del. Men jag ska nog försöka att uppdatera lite bättre. 
Det var hänt väldigt mycket sen sist. Isället för att skriva om allt så lägger jag in massor av bilder från mobilen. 
Kan väl sammanfatta det med; vänner, bad, sol, jazzfestival i hällevik med vänner, malmöfestivalen, shopping, rixfm festival, varmt, kallt, bra, dåligt, gossip girl, ledsen, glad, kalas, familj & massor mera. Ni får helt enkelt kolla in bilderna. Ni kan också följa mig, som jag har sagt innan, på instagram. Där jag heter @aliicejohanna, men även på twitter. Heter samma där, men uppdaterar inte så ofta där. Ha det bra hörrni! 
 
en hel del fjantbilder, men vi bjuder på dom har jag bestämt. ok? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.