High on hope.

Snodde denna listan från Thingsyourememder.blogg.se

 

 

Vad gjorde du kl 08 i morse? sov

Vad gjorde du för 15 min sedan? möglade vid datorn. 

Det sista du sa högt? var nog okej.

Vad har du druckit idag? mjölk.

Vad var det senaste du åt? vattenmelon.

Vad var det senaste du köpte? Glass .

Vad är det för färg på din ytterdörr? vit.

Vad är det för väder hos dig nu? lite mulet men varmt tror jag, har inte varit ute.

Godaste glassmaken? choklad & kladdkaka.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!

Sover du tungt? ja, svårt att väcka mej.

Drömmer du mardrömmar? inte så ofta.

Trivs du med ditt jobb/plugg? Helt okej antar jag.

Favoritklädsel? kanske tighta byxor, nån fin tröja, stickad kanske och converse eller något sånt. och smycken till med då. 

Vad ser du om du tittar till höger? en garderob.

Vad gör dig glad? mina vänner, familj osv. 

Vad ska du göra härnäst? skulle ut och jogga, men det får vänta en stund till. 

Höger el vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? trött & slö.

Favoritgodis? mjölkchoklad & fillidutter (hur de stavas vet jag dock inte)

Kläder just nu? pjamas.

Hur många kuddar sover du med? två.

Spelar du ngt instrument? Nej men jag har gjort. jag skulle vilja kunna gitarr. 

Morgon eller nattmänniska? natt, hatar morgonar. 

Vad är viktigast för dig? familj, vänner, har kul, må bra osv. 

Är du kittlig? lite.

Snarkar du? nepp.

Stjärntecken? tvilling.

Äckligaste insekten? Alla.

Stökigt el välstädat? välstädat, men det är inte alltid jag har det så. hehe.

Vad längtar du mest efter just nu? oj, jag vet inte riktigt. Sol typ. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.