Efter 1 mils vandring.

Hejsan! Idag har jag varit i Sbg med klassen och gått på Ryssberget. Det blev cirkus 10 km & inte 11 eller vad jag sa igår. Det var helt okej, dock regnade det ganska mycket på oss så vi blev väldigt blöta. Slutade redan vid typ kvart över ett så var hemma ganska tidigt. Hade tänkt att sticka till fritan nu ikväll, men jag orkade inte. Nu sitter jag och kollar på en repris av Svenska hollywoodfruar. Blir nog något avsnitt av GG sen.
Imorgon ska vi till Hälleviksbadet och typ göra någon livräddning och simma typ. Vet inte riktigt, men börjar iallafall kl 9, så de är ju bra. lite bilder från idag. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.