Torsdag.

Hej och hå. Har varit så mycket i skolan nu i veckan så har inte hunnit med att blogga. Typ för mycket läxoer som man ska göra och så. Men nu så är klockan väl typp 5 och jag sitter och skriver på Tominutestalk. Skulle prata något typ om hur mycket man kollar på tv & är vid datorn. segt. sen har jag också engelskaglosor, annars tror jag att jag klarat av veckans andra läxor. Jag har också åkt på en regäl förkylning. Helt sjukt hur hes jag är och så täppt i näsan och hostar och nyser. men det skiter jag i. Var me på 100 minutersgympan idag & så ska jag dansa senare idag. Johanna skrev innan att dom skulle komma lite efter halv sju, så då får jag vara klar. Nej. nu ska jag fortsätta plugga & sen ska jag byta om och äta lite med. Hoppas ni har det bra. Puss!
en dansbild bara för det, tagen av mamma bytheway. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.