Hur kunde jag tro på mirakel?

Hallååå. Hemma nu (okej, de va tre timmar sen, men ändå) från Kstaden. Stack dit efter skolan me johanna linda och julia. Skojj har vi haft. Asså folk måste trott vi var dumma ihuvudet på tåget. Hahah jaja. Gick ialf runt, köpte lite och åt. sen vid kvart över sex började de en bio vi kollade på, kommer inte ihåg vad den hette, men när jag kommer ihåg de så kan jag ju lägga upp en trailer. Sen va den slut vid typ åtta och vi tog tåget hem (: Pappa hämtade oss istan och vi lämnade dom och så. Sen när ja kom hem så vart det typ bara tv. Nu Är jag bajs trött och ska nog faktiskt sova, i think. Klockan är 00:00 nu med för den som bry sej. haha. Bilder på vad ja köpte ska jag också lägga upp. Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan hoppsan! Johanna är mitt namn och jag är en tjej på 15 somrar. Jag älskar att fotografera. jag tänkte bjuda på lite av allt i denna blogg. hoppas att just du gillar det. Love. ♥.